Direktlänk till inlägg 19 oktober 2007

Pauline F2

Av Legolärarna - 19 oktober 2007 14:13

Heej.
den här veckan har vi jobbat hårt med projektet. Det mesta av jobbet har blivit färdigt t ex. power point presentationen och våran show som då är en rolig film men den har inte direkt någon handling men det är ändå kul. Vi fick också tillbaka SO inlämmningen om våran motion. Vi fick VG+ vilket är väldigt kul.Vi har haft lite problem med sammarbetet i gruppen, vissa får göra lite mer än andra och det har varit lite problem att dela upp de saker vi har kvar att göra men det beror nog på att vi är lite många. Det är i och för sig kul att vara en svår grupp men som sagt är det lite problem med uppdelningen. Det som också har varit ett litet problem med grupp antalet är att vi får lite tids press när vi ska presentera vårat arbete. På onsdag ska vi då presentera allt vi har gjort och jag hoppas allt går bra för att vi har jobbat riktigt hårt men vilka har inte de? Tittskåpen ska vara färdiga imorgon vi är nästan klara, vi ligger lite efter men alla jobbar lite på några saker hemma så vi hinner nog färdigt imorgon. 
 
//Pauline   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Legolärarna - 23 oktober 2008 21:42

lektion 1: vi  jobbade på bra den här lektionen. Vi startade med att göra uppdraget grå bollar och vi lyckade nästan. Sedan kom en annan klass in i klassrummet och vi blv lite o fukuserade men det ornade sig till slut.   Lektion 2 : Den här lektione...

Av Legolärarna - 23 oktober 2008 18:54

Följande lag har gått vidare till final för tävling i Kista och Södrtörn:Lag Gänget och Fornis:Programmerare: Johan F, Jesper, Didrik och Marcus B från 8fTeori: Viktor E, Rickard, Viktor S, Marcus B från 8fShow: Alva, Christina från 8cLag Dream Team:...

Av Legolärarna - 23 oktober 2008 14:13

av Legolärarna den 3 oktober 2008 kl 09:10   Jag skickade in mitt blogg inlägg i onsdag. Och sen fick jag ett mail från Vigdis att min dokument inte gick att öppna. Jag har inte vanligt word på dator hemma, det var därför jag inte kunde skicka in inl...

Av Legolärarna - 23 oktober 2008 14:13

av Legolärarna den 7 oktober 2008 kl 20:26 Vi fick reda på (från en lärare) att det inte finns pingviner på Arktis. Väldigt många hade bilder med pingviner på sin PowerPoint. Så vi tog bort bilderna från vår PowerPoint. Däremot finns det isbjörnar oc...

Av Legolärarna - 23 oktober 2008 14:06

av Legolärarna den 3 oktober 2008 kl 09:10   Jag skickade in mitt blogg inlägg i onsdag. Och sen fick jag ett mail från Vigdis att min dokument inte gick att öppna. Jag har inte vanligt word på dator hemma, det var därför jag inte kunde skicka in inl...

Presentation

Omröstning

Jag tror att vi kan påverka vårt klimat!
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards