Direktlänk till inlägg 7 oktober 2008
Detta är grupp 8E:s 5 inlägg i dagboken. Det kommer lite sent, jag, Carl Johan, hade inga möjligheter till att skriva det igår, måndag, 7/10. Hursomhelst, gårdagens arbete gick lite segt. Vår uppgift var att konfigurera Power Pointen så att den matchade vårt pappersarbete bättre. Det gick väl OK, men som sagt segt, lite segt. Jag måste dock säga att vi är bra på att ge varandra kritik, så att arbetet blir så bra som möjligt. Jag tror att det här arbetet kommer att kunna bli bra. Nu måste bara alla ta ansvar och träna på det de ska säga hemma.
lektion 1: vi jobbade på bra den här lektionen. Vi startade med att göra uppdraget grå bollar och vi lyckade nästan. Sedan kom en annan klass in i klassrummet och vi blv lite o fukuserade men det ornade sig till slut. Lektion 2 : Den här lektione...
Följande lag har gått vidare till final för tävling i Kista och Södrtörn:Lag Gänget och Fornis:Programmerare: Johan F, Jesper, Didrik och Marcus B från 8fTeori: Viktor E, Rickard, Viktor S, Marcus B från 8fShow: Alva, Christina från 8cLag Dream Team:...
av Legolärarna den 3 oktober 2008 kl 09:10 Jag skickade in mitt blogg inlägg i onsdag. Och sen fick jag ett mail från Vigdis att min dokument inte gick att öppna. Jag har inte vanligt word på dator hemma, det var därför jag inte kunde skicka in inl...
av Legolärarna den 7 oktober 2008 kl 20:26 Vi fick reda på (från en lärare) att det inte finns pingviner på Arktis. Väldigt många hade bilder med pingviner på sin PowerPoint. Så vi tog bort bilderna från vår PowerPoint. Däremot finns det isbjörnar oc...
av Legolärarna den 3 oktober 2008 kl 09:10 Jag skickade in mitt blogg inlägg i onsdag. Och sen fick jag ett mail från Vigdis att min dokument inte gick att öppna. Jag har inte vanligt word på dator hemma, det var därför jag inte kunde skicka in inl...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 | 3 | 4 |
5 |
|||||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
|||
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 |
|||
20 | 21 | 22 |
23 | 24 |
25 |
26 |
|||
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|||||
|