Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Legolärarna - 13 oktober 2008 15:37

Idag han vi inte göra så mycket eftersom lektionen blev förkortad. Vi började med att som vanligt försöka göra alla våra uppdrag så bra som möjligt. Sen försökte vi att göra en liten tävling mellan oss och C5 (Johan, Björn och Fredrik) men det gick inte så bra eftersom ett uppdrag gick dåligt och då gav vi upp och började träna bara på att klara av alla uppdrag som vi ska göra under tävlingen. Jag tycker att det är fel teknik att träna på men lektionen var kort och vi var trötta och ville bara hem så vi körde den tekniken. Jag tycker vi ska träna mer på att köra ”små tävlingar” för att klara press och stress, men just vid den tidpunkten så var vi inte eniga om den saken.

Av Legolärarna - 13 oktober 2008 15:21

Idag han vi inte göra så mycket eftersom lektionen blev förkortad. Vi började med att som vanligt försöka göra alla våra uppdrag så bra som möjligt. Sen försökte vi att göra en liten tävling mellan oss och C5 (Johan, Björn och Fredrik) men det gick inte så bra eftersom ett uppdrag gick dåligt och då gav vi upp och började träna bara på att klara av alla uppdrag som vi ska göra under tävlingen. Jag tycker att det är fel teknik att träna på men lektionen var kort och vi var trötta och ville bara hem så vi körde den tekniken. Jag tycker vi ska träna mer på att köra ”små tävlingar” för att klara press och stress, men just vid den tidpunkten så var vi inte eniga om den saken.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Jag tror att vi kan påverka vårt klimat!
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards