Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Legolärarna - 11 oktober 2008 20:33

 Hej!Arbetet går bara bra därför att jag tycker att vi har ett bra samarbete i gruppen.  Vår powerpoint är i princip klar. Den här veckan har vi mest finslipat på arbetet och ändrat lite på texten och bilderna. Jag har jobbat mycket med min text om växthuseffekten som kommer att bli en del av vårt arbete.  Det ska bli kul att snart göra presentationen om polarisen. Det ända min grupp behöver nu är att vi ska träna på presentationen. Hälsningar Cecilia

E6
Av Legolärarna - 11 oktober 2008 20:31

Den här veckan har vi hunnit med mycket. Vi har lagt till olika effekter på vår PowerPoint. Vårt samarbete funkar jättebra och jag är jättenöjd över att ha hamnat i en grupp med folk som gärna lägger ner extra tid. Även denna helg ska vi träffas för att finslipa de sista detaljerna och träna på framförandet. Idag har min showgrupp (Jag, Louise, Sofia, Charlotta och Julia) även stannat extra i skolan och spelat in vårt shownummer. Micaela hjälpte till att filma och Philip hjälpte till med ljuseffekterna. Vi stannade till halv sju på kvällen. Vi ser fram emot att visa upp vår presentation och vi tycker att det har varit jätteroligt att arbeta med legoprojektet.

D1
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Jag tror att vi kan påverka vårt klimat!
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards